Katalogi reklamowe
Katalogi klejone
Katalogi klejone stosuję się najczęściej, gdy katalog posiada za dużo stron i ciężko byłoby zszyć go zszywkami. Katalog klejony sprawdzi się idealnie na targach w celu zaprezentowania zainteresowanym swojego asortymentu. Przedstawiciel handlowy będzie go miał zawsze przy sobie, aby godnie reprezentować firmę na spotkaniach biznesowych i objaśniać klientom produkty zamieszczone w katalogu. Wygląda porządnie i cieszy oko każdemu, kto weźmie go w swoje ręce. Wygląda on też efektowniej niż katalog szyty. Zdarzyło nam się robić menu w formie katalogu klejonego, wygląda ono zdecydowanie bardziej prestiżowo. Dzięki klejeniu jest masywniejsze i bardziej odporne na naturalne i wynikające z codziennego użytkowania uszkodzenia. Do katalogów klejonych zastosować można wydruk na kredzie. Istnieje również możliwość okładki kredowej, a środka offsetowego. Wszystko wedle Państwa preferencji i zamysłu. Często stosuję się uszlachetnianie okładki z zewnętrznej strony folią matową lub błyszczącą. Można zastosować lakier wybiórczy, aby zwrócić uwagę osoby oglądającej na poszczególne, istotne elementy. Możliwe formaty to właściwie indywidualna sprawa, ale mogą być to np. A4 – 297 x 210 mm, A5 – 210 x 148 mm, (obydwa zarówno pionowo, jak i poziomo), DL – 99 x 210 mm , kwadratowe – 210 x 210 mm i 150 x 150 mm.
Katalogi szyte
Katalog szyty to nic innego jak okładka i zawartość połączone za pomocą zszywek. Katalogi szyte to najprostsza forma, aby umieścić wszystkie produkty w jednym miejscu. Przejrzyście mówiąc, często jest on traktowany jako gazetka produktowa, dzięki której klient może zapoznać się z całym asortymentem danej firmy. Często znajdujemy takie katalogi w skrzynkach pocztowych lub dostajemy bezpośrednio w firmie, gdy pytamy o produkty. Umieszcza się w nim produkty z krótkimi opisami, cenami. Katalog szyty dobrze się sprawdza również jako przewodnik po danym wydarzeniu. Możemy w nim umieścić ogrom informacji, które dzięki podziałom na strony wygląda przejrzyście, czytelnie i estetycznie. Istnieje możliwość uszlachetnienia okładki folią matową lub błyszczącą, lub naniesienie lakieru wybiórczego. Produkt staję się unikatowy i jedyny w swoim rodzaju. Możemy wykonać katalogi np. A4, A5, DL, jak również w niestandardowym rozmiarze po wcześniejszym kontakcie z nami. Minimalna ilość to cztery kartki – osiem stron. Kolorystyka 4 + 4 lub 1 + 1. Katalogi reklamowe wykonywane są na papierze offsetowym lub na kredzie.